Nye retningslinjer i Infodoc AS for å stoppe spredning av Covid-19

Infodoc AS tar nødvendige forholdsregler i tråd med myndighetenes anbefalinger for å stoppe spredning av Covid-19. Samtidig opprettholdes normal drift og alle henvendelser til Infodoc AS blir mottatt og besvart i like stor grad som under vanlige omstendigheter. Alle planlagte konverteringer og leveranser gjennomføres også.

I tråd med myndighetenes anbefalinger har vi besluttet å unngå fysiske møter i den grad det lar seg gjøre. Dette betyr av de fleste av våre ansatte jobber på hjemmekontor og møter gjennomføres som videomøter. Bruk av skybaserte verktøy gjør det mulig å opprettholde support som normalt for våre kunder.

Leveranser til nye kunder foregår online ettersom vårt journalsystem Infodoc Plenario kjøres som en skytjeneste. Konvertering av alle journaldata fra andre journalsystemer fungerer også som normalt. Opplæring i bruk av Infodoc Plenario får man som e-læringsvideoer og veiledning av våre konsulenter via Microsoft Teams.

Alle spørsmål og henvendelser besvares på samme måte som før mellom kl 08:00 og 16:00 alle hverdager, via følgende kanaler :

Telefon: 415 32 020

E-post: post@infodoc.no (administrasjon) og support@infodoc.no (support)

Chat med supportavdelingen (krever InfodocID som innlogging)

Chat med salgsavdelingen

Hjemmekontor og Infodoc Plenario

Utvidete takster

 

Nyhetsbrev

Motta produktnyheter og nyttig informasjon fra oss

Tjenester

Ønsker du mer informasjon og visning av Infodoc sine EPJ-tjenester ber vi deg kontakte oss ved å klikke på knappen under og sende oss en forespørsel.

Forespørsel